مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 09:212017-08-01دانش

گزینه های وزارت علوم دولت دوازدهم؛ از شایعه تا واقعیت


این روزها و در آستانه معرفی کابینه دوازدهم گزینه هایی برای وزارت خانه های مختلف مطرح می شود، سبحان اللهی، نیلی احمدآبادی، معتمدی، باقری، توفیقی و فرجی دانا هم گزینه های مطرح شده برای وزارت علوم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، کابینه دوازدهم باید به زودی کار خود را آغاز کند و به همین دلیل گزینه های بسیاری برای وزارتخانه های مختلف اعلام می شود که این مساله در حوزه وزارت علوم هم وجود دارد و شایعات مختلف باعث شده تا نام افراد متفاوتی برای تصدی کرسی عالی وزارت علوم مطرح شود.

عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در صحبت های غیررسمی محمد فرهادی وزیر علوم فعلی را به عنوان گزینه دولت دوازدهم معرفی می کند، خود فرهادی هم می گوید حالا باید ببینیم چه می شود؛ اما صحبت هایی مبنی بر ارائه پیشنهاد به سبحان اللهی، نیلی احمدآبادی، معتمدی، باقری، توفیقی و فرجی دانا از سوی رییس جمهور در محافل مختلف وجود دارد.

در این زمینه با چند گزینه وزارت علوم گفت وگو کردیم.

* معتمدی تکذیب کرد سیداحمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یکی از افرادی که نامش به عنوان گزینه وزارت علوم مطرح است در این رابطه گفت: تاکنون هیچ صحبتی با من نشده و هیچ پیشنهادی نداشته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های وزارت علوم دولت دوازدهم؛ از شایعه تا واقعیت

گزینه های وزارت علوم دولت دوازدهم؛ از شایعه تا واقعیت