مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 11:152017-08-01سياسي

انتقاد «مولاوردی» از نبود تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با استناد به بررسی برنامه ششم توسعه و وجود ضعف هایی در شاخص توانمندسازی اقتصادی زنان از عدم تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد انتقاد کرد.

- انتقاد مولاوردی از نبود تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با استناد به بررسی برنامه ششم توسعه و وجود ضعف هایی در شاخص توانمندسازی اقتصادی زنان از عدم تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهیندخت مولاوردی در نشست هم اندیشی زنان فعال اقتصادی و کارآفرین کشور که امروز در وزارت کشور برگزار شد با اشاره به طرح های دولت یازدهم مانند مگا، تکاپو، کارورزی جوانان و اشتغال امید گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده دولت شاهد ارتقای نرخ مشارکت اقتصادی زنان از 13 به 14/9 درصد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مساله "چرایی" حضور زنان به "چگونگی" حضور آنها تبدیل شده است ادامه داد: بررسی های انجام شده برنامه ششم توسعه نشان داد برخلاف شاخص های توسعه ای بهداشت و آموزش، در شاخص توانمندسازی اقتصادی زنان ضعف هایی وجود دارد.

مولاوردی با انتقاد از اینکه ویژگی امروزی جامعه ایران ، عدم تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد است تصریح کرد:بر اساس ماده 230، بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی از مسائل مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «مولاوردی» از نبود تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد

انتقاد «مولاوردی» از نبود تعادل جنسیتی در عرصه سیاست و اقتصاد