مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 13:352017-08-01پزشكي

کاهش 13 درصدی مرگ و میرکودکان زیر یک سال با تغذیه با شیر مادر


رییس کمیته کشوری ترویج تغذیه با شیر مادر با بیان اینکه تغذیه با شیر مادر 13 درصد مرگ های زیر یک سال را کاهش می دهد، تاکید کرد: عدم تغذیه با شیر مادر در 50 یا 60 درصد مرگ و میرهای زیر پنج سال نقش دارد.

- کاهش 13 درصدی مرگ و میرکودکان زیر یک سال با تغذیه با شیر مادر رییس کمیته کشوری ترویج تغذیه با شیر مادر با بیان اینکه تغذیه با شیر مادر 13 درصد مرگ های زیر یک سال را کاهش می دهد، تاکید کرد: عدم تغذیه با شیر مادر در 50 یا 60 درصد مرگ و میرهای زیر پنج سال نقش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا مرندی صبح امروز در همایشی که به مناسبت روز جهانی تغذیه با شیر مادر در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: در قرآن کریم بر تغذیه نوزاد با شیر مادر تاکید شده است و ما وظیفه داریم با تبعیت از این کتاب آسمانی که رهنمودهای آن همیشه راهگشاست، تغذیه نوزاد با شیر مادر را با ایجاد شرایط مناسب و سیاستگذاری های صحیح ترویج دهیم.

رییس فرهنگستان علوم پزشکی کشور در ادامه گفت: به اعتقاد ما پزشکان، تغذیه با شیر مادر محبوب ترین تغذیه برای نوزاد است چراکه مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت می کند و در آینده با بیماری ها کمتر مواجه می شود یا در صورت ابتلا به بیماری، شدت آن زیاد نیست و همین موضوع به کاهش مرگ و میر در نوزادان می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی مرگ و میرکودکان زیر یک سال با تغذیه با شیر مادر

کاهش 13 درصدی مرگ و میرکودکان زیر یک سال با تغذیه با شیر مادر