مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 23:252017-08-01سياسي

گمانه زنی ها مبنی بر وتوی تحریم های ضد ایرانی


طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی که پس از تصویب در هر دو مجلس کنگره آمریکا برای رییس جمهور این کشور ارسال شده در صورتی که حداکثر تا سه شنبه هفته آینده توسط وی امضا نشود به صورت خودکار «وتو» خواهد شد.

- برخی چهره های اصولگرا پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت 96 از لزوم نو شدن جریان اصولگرایی سخن گفته اند.

به نظر شکست در دو انتخابات پیاپی و واگذاری مجلس در تهران، شورای شهر تهران و برخی شهر بزرگ و مهم تر از همه شکست در دوازدهمین دوه انتخابات ریاست جمهوری برای اصولگرایان سخت گران آمده است و آنها اگر می خواهند انتخابات سال 98 را هم نبازند، باید سعی کنند تغییرات اساسی در ساختار خود شکل دهند.

پس از آنکه روز سه شنبه، یک ناو نیروی دریایی آمریکا، اقدام به شلیک اخطار به سمت یک قایق گشت زنی ایرانی در کرانه شمالی خلیج فارس کرد، روابط عمومی سپاه پاسداران، امروز به صدور اطلاعیه ای از تکرار این اقدام از سوی آمریکایی ها در روز جمعه خبر داد.

تابناک از سهم خواهی های جریانات سیاسی از رییس جمهور گزارش می دهد؛ برخی کنشگران سیاسی بر این باورند که محمدرضا عارف به دلیل اقدام سیاسی خود یعنی همان انصراف از ادامه حضور در انتخابات 92 و کنار کشیدنش به نفع حسن روحانی که برخی آن را از دلایل پیروزی شیخ دیپلمات در انتخابات ریاست جمهوری ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها مبنی بر وتوی تحریم های ضد ایرانی

گمانه زنی ها مبنی بر وتوی تحریم های ضد ایرانی