مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-04بين الملل

آژانس اطلاعاتی کره جنوبی از مداخله های انتخاباتی خود پرده برداشت


آژانس اطلاعاتی کره جنوبی اذعان کرد که مقام های این آژانس چند سال پیش به نفع دولت محافظه کار وقت این کشور در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری مداخله کرده اند.

- آژانس اطلاعاتی کره جنوبی از مداخله های انتخاباتی خود پرده برداشت آژانس اطلاعاتی کره جنوبی اذعان کرد که مقام های این آژانس چند سال پیش به نفع دولت محافظه کار وقت این کشور در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری مداخله کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرویس اطلاعاتی کره جنوبی پذیرفت که چند سال پیش دست به تلاش های گسترده ای برای سازماندهی رای دهندگان به نفع پیروزی محافظه کاران در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری این کشور زده است.

چند بازرس درون سازمانی سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی تایید کردند که واحد جنگ سایبری این آژانس اقدام به سازماندهی و عملیاتی کردن بالغ بر 30 تیم به مدت بیش از دو سال در آستانه انتخابات های سال 2012 کرده بود.

بر این اساس، مقام های این آژانس شهروندان فعال در فضای مجازی را به خدمت گرفتند تا آرای رای دهندگان را از طریق مطالبی در فضای مجازی و توییتر تغییر دهند.

این آژانس اذعان کرده است: این تیم ها مسئول انتشار آرای حامی دولت کره جنوبی و مقابله با دیدگاه های ضد دولتی و تبلیغ علیه این دیدگاه ها و انتشار دهندگانشان به عنوان تلاش حامیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس اطلاعاتی کره جنوبی از مداخله های انتخاباتی خود پرده برداشت

آژانس اطلاعاتی کره جنوبی از مداخله های انتخاباتی خود پرده برداشت