مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1396 ساعت 07:052017-08-05اقتصادي

ارزیابی درصد موفقیت انتقال تکنولوژی در قراردادها/حضور در مجموعه دفاعی و نفتی کشور


سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد توانایی ارزیابی میزان آمادگی کشور برای نحوه انتقال تکنولوژی در قراردادها را دارد، - گفت: با صدور استانداردهای داخلی می توانیم به شرکت های دانش بنیان برای فروش محصولاتشان کمک کنیم.

محمد صادق حاجی تاروردی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پژوهشکده توسعه تکنولوژی با چهار گروه پژوهشی صنایع، متالورژی،مکانیک و اتوماسیون کار می کند اظهار کرد: بخشی از پروژه هایی که در پژوهشکده انجام می شود مربوط به پروژهاهی نظامی و دفاعی است.

در واقع به مجموعه دفاعی کشور هم از بعد طراحی و ساخت تجهیزات تست و همچنین فناوری و ساخت بعضی از مهمات کمک می کنیم.

سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاد دانشگاهی افزود: همچنین در زمینه توسعه فناوری وساخت تجهیزات و سیستم های مکانیکی و الکترونیکی مربوط به صنعت نفت پروژه هایی را اجرا می کنیم.

در واقع چند سالی است که برای کمک به صنعت نفت که اقتصاد، توسعه و سیاست های کلان کشور به آن وابسته است حمایت تکنولوژیکی را در دستور کار قرار داده ایم .

وی تصریح کرد : البته علی رغم ساخت تجهیزات خوب و مورد استفاده در صنعت نفت که کاملا موفق بوده اما مدیران شرکت های نفتی بیشتر علاقه به همکاری با شرکت های خارجی دارند درحالی که ما در جهاد دانشگاهی بدون کپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی درصد موفقیت انتقال تکنولوژی در قراردادها/حضور در مجموعه دفاعی و نفتی کشور

ارزیابی درصد موفقیت انتقال تکنولوژی در قراردادها/حضور در مجموعه دفاعی و نفتی کشور