مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1396 ساعت 12:552017-08-05سياسي

معاون حوزه بانوان در وزارتخانه ها باید منتخب معاونت زنان باشد نه وزرا


رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دولت نهم اعتقاد دارد معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری برای پیگیری امور بانوان و افزایش قدرت چانه زنی نیاز به اصلاحات قانونی دارد.

- زهره طبیب زاده نوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه متاسفانه ارتقاء صورت گرفته در حوزه معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری به صورت "شکلی" بوده و از حالت مشاوره به معاونت تغییر کرده است، گفت: بر این اساس می توان اذعان کرد که ساختار اصلی تغییری نکرده است.

جای خالی بازوهای اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری در استان هانماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی معاونتی ایجاد می شود باید بخش های سازمانی ایجاد شده و در هر استان و شهرستان نیز زیرمجموعه داشته باشد، اظهار کرد: زیرا بر این مبنا بازوهای اجرایی در استان ها می توانند امور زنان را پیگیری کنند در حالی که هم اکنون این مهم وجود ندارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه معاونان حوزه زنان در مجموعه های مختلف از جمله وزارتخانه ها افراد منتخب معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری نیستند بلکه منتخب وزرا هستند، ادامه داد: بنابراین افراد امور خود را با وزرا هماهنگ می کنند در حالی که باید سیاست های امور توسط معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری مشخص و توسط این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حوزه بانوان در وزارتخانه ها باید منتخب معاونت زنان باشد نه وزرا

معاون حوزه بانوان در وزارتخانه ها باید منتخب معاونت زنان باشد نه وزرا