مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 09:552017-08-07فرهنگي

واقعیت تمرین تئاتر در غسالخانه چیست؟


هفته پیش خبری با عنوان "غسال خانه سالن تئاتر مبارکه شده است!/ مدیران فرهنگی پاسخ بدهند" بر خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت.

خبر با واکنش هایی از سوی برخی متولیان امر همراه شد که جای خوشبختی دارد، - هفته پیش خبری با عنوان "غسال خانه سالن تئاتر مبارکه شده است!/ مدیران فرهنگی پاسخ بدهند" بر خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت.

خبر با واکنش هایی از سوی برخی متولیان امر همراه شد که جای خوشبختی دارد، اما پاسخگویی آن ها ربطی به صورت مساله نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها گفته بود که "هیچ گونه اجرایی در غسالخانه انجام نگرفته است.

" شهردار مبارکه نیز در خبری با عنوان "باز هم مشت پوچ فضای مجازی باز شد" که از صدا وسیما پخش شد شایعه اجرای تئاتر در غسالخانه را تکذیب کرد؛ این در حالی است که خبر در یک خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی منتشر شده بود و اصل موضوع نبود سالن مناسب برای تمرین بود نه اجرا! خبرنگار ایسنا برای شفاف تر کردن صورت مساله به سراغ یکی از بازیگران تئاتر شهرستان مبارکه و معاون فرهنگی ارشاد استان اصفهان رفت که در ادامه می خوانید: نادر روشنی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، پیرامون تمرین تئاتر در غسالخانه شهرستان مبارکه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت تمرین تئاتر در غسالخانه چیست؟

واقعیت تمرین تئاتر در غسالخانه چیست؟