مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 10:552017-08-07پزشكي

دانش آموزان دارای بیماری های خاص نباید رنج عقب ماندن از تحصیل داشته باشند


وزیر بهداشت با اشاره به تفاهم نامه ارائه آموزش به دانش آموزان مبتلا به بیماران خاص و صعب العلاج که امروز با وزارت آموزش و پرورش به امضاء رسید گفت: - امیدوارم بتوانیم با اجرای این تفاهم نامه هم به درمان این دانش آموزان کمک کنیم و هم کاری کنیم که این کودکان در مدت بستری شان در بیمارستان رنج عقب ماندن از تحصیل را نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش با موضوع ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان دارای بیماری های خاص و صعب العلاج ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: باید توجه کرد در همه سازمان ها و نهادها تفاهم نامه امضا می شود اما اینکه در وزارت بهداشت توانسته ایم به آنها عمل کنیم بسیار مهم بود چرا که کارهای ارزشمندی در قالب امضای تفاهم نامه ها انجام شده است.

در عین حال چهار تفاهم نامه ای که طی این دولت با وزارت آموزش و پرورش به امضاء رساندیم عملی شدند که از این بابت از دکتر فانی و دکتر دانش آشتیانی تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه بدون کمک نظام آموزش و پرورش خیلی بعید است که بتوانیم بهداشت عمومی را ارتقاء و بحث خودمراقبتی را گسترش دهیم افزود: بنابراین اساس کار ما برای ارائه آموزش های لازم در آموزش و پرورش خلاصه می شود تا مردم بتوانند با دریافت این آموزش ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان دارای بیماری های خاص نباید رنج عقب ماندن از تحصیل داشته باشند

دانش آموزان دارای بیماری های خاص نباید رنج عقب ماندن از تحصیل داشته باشند