مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 11:052017-08-07اقتصادي

شاهد حضور بلند مدت رنو در ایران خواهیم بود


قائم مقام ارشد گروه خودروسازی رنو قرارداد سه جانبه با ایرانی ها را قراردادی استثنایی خواند و گفت: با این قرارداد شاهد حضور بلند مدت رنو در ایران خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیری بلوره در آیین امضای قرارداد همکاری مشترک در زمینه توسعه و تولید خودروهای جدید در ایران که با حضور مسئولانی از این شرکت، وزیر صنعت و مسئولانی از ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح در محل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار، اظهار کرد: مفتخریم که امضا قراردادی استثنایی را با ایدرو و گروه نگین در یکی از استراتژیک ترین کشورها برای رنو یعنی ایران را به امضا میرسانیم.

وی ادامه داد: در دنیای رنو ایران شناخته شده است به خاطر پتانسیل های خوب صنعتی، زیرساختهای خودروسازی، نیروی انسانی توانمند، شرایط ژئوپولیتیک استثنایی و همینطور فرهنگی غنی که از نکات بسیار مهمی برای فرانسه به شمار می رود.

به گفته قائم مقام ارشد گروه خودروسازی رنو، با بیان اینکه توافق مذکور تفاهمی استثنایی در تاریخ صنعت خودرو ایران به جهت سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی به شمار می رود، گفت: علاوه بر این ایجاد مرکز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات در جهت تکمیل و توسعه زنجیره کامل ارزش در ایران مدنظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد حضور بلند مدت رنو در ایران خواهیم بود

شاهد حضور بلند مدت رنو در ایران خواهیم بود