مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 17:052017-08-07بين الملل

عملیات مشترک حزب الله، ارتش سوریه و نیروهای امریکایی علیه جبهه النصره


دبکا مدعی شد برای نخستین مرتبه نیز نیروهای ویژه آمریکایی در این عملیات مشترک ارتش لبنان، حزب الله و ارتش سوریه مشارکت دارند و علی رغم اینکه ممکن است گفته شود نیروهای ویژه آمریکایی مستقیما با ارتش لبنان در ارتباط هستند اما باید گفت که این عملیاتی است .

- پس از آنکه نیروهای حزب الله توانستند جبهه النصره را در ارتفاعات عرسال شکست دهند و آن ها را وادار به عقب نشینی کنند، جوسازی های زیادی علیه این نیروی جبهه مقاومت و تلاش برای مصادره پیروزی نظامی شگفتی انگیز آن آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در همین زمینه، وبگاه اسراییلی دبکافایل وابسته به نهادهای امنیتی-اطلاعاتی اسراییل در خبری جالب مدعی شد که عملیات آزادسازی منطقه عرسال توسط حزب الله با مشارکت ارتش لبنان و تعدادی از مستشاران آمریکایی انجام شد.

این رسانه اسراییلی نوشت؛ دیپلمات های اسراییلی مباحثی را با واشنگتن در رابطه با مشارکت نیروهای ویژه ایالات متحده در عملیات مشترک با نیروهای ارتش سوریه، لبنان و حزب الله برای پاکسازی منطقه مرزی در امتداد مرز سوریه و لبنان از وجود جبهه النصره آغاز کرده اند.

دبکا در ادامه مدعی شد که عملیات پاکسازی مناطق مرزی سوریه و لبنان شامل سه بخش عملیاتی می شود که بخش نخست آن توسط حزب الله با آزادسازی منطقه عرسال انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مشترک حزب الله، ارتش سوریه و نیروهای امریکایی علیه جبهه النصره

عملیات مشترک حزب الله، ارتش سوریه و نیروهای امریکایی علیه جبهه النصره