مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 18:502017-08-07اقتصادي

طیب نیا: منشاء بی ثباتی در اقتصاد ایران بودجه دولتی است


طیب نیا می گوید نظام بودجه ریزی در ایران نیاز به اصلاح شدن و رفتن به سوی بودجه عملیاتی دارد و بدون اصلاح بودجه نمی توان تورم را مهار و به رشد اقتصادی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی طیب نیا در شصت و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: زمانی که دولت یازدهم بر سر کار آمد، اقتصاد ایران در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و در کشور به دلیل تحریم ها، با شرایط ناپایداری در بازارهای مختلف مواجه بودیم، به نحوی که نوسانات شدید در کنار رشد اقتصادی منفی و تورم لجام گسیخته، شرایط سختی را برای اقتصاد کشور رقم زده بود.

در این شرایط تحریم ها هم روند فزاینده به خود گرفته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: دولت یازدهم تلاش کرد تا ثبات را بر اقتصاد ایران حاکم کند.

البته رسیدن به سطح قبلی و قرار گرفتن در مسیر قبل از تحریم، نیازمند تلاش بسیار بود، با این حال بازگشت به وضعیت قبلی، پاسخگوی نیاز ما نیست و رشد سه تا چهار درصدی به هیچ عنوان نمی تواند منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان شود و نیازهای ضروری مردم را پاسخ دهد و ارتقای رفاه و بهبود معیشت مردم را به دنبال داشته باشد.

عضو کابینه دولت یازدهم ادامه داد: اگر به وضعیت قبل از تحریم برگردیم، هنوز در شرایط تاریخی گذشته خود قرار خواهیم گرفت، پس دولت باید برنامه بلندمدت برای اصلاح ساختارها داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیب نیا: منشاء بی ثباتی در اقتصاد ایران بودجه دولتی است

طیب نیا: منشاء بی ثباتی در اقتصاد ایران بودجه دولتی است