مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 07:502017-08-08دانش

اعلام شهریه دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه نرخ شهریه سال تحصیلی 97-96 برای رشته های تحصیلی غیرپزشکی و علوم پزشکی از کاردانی تا دکتری تخصصی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بخشنامه که توسط دکتر فرهاد رهبر به همه روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات های امنای استانی)، روسای واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است، به شرح زیر است: با توجه به مصوبه شانزدهمین اجلاس هیات امنای دانشگاه مبنی بر تعیین نرخ شهریه دانشجویان، مقرر شد نرخ شهریه شامل شهریه پایه (ثابت) و متغیر همه دانشجویان به شرح زیر اعمال شود:1.

به منظور جذب نخبگان و کمک به تحصیل دانش آموزان مناطق محروم و کاستن از بار مالی خانواده ها، شهریه ثابت و متغیر رشته محل های گروه غیرپزشکی بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی که در نقشه جامع علمی کشور دارای اولویت بوده و کمبود دانشجو دارند تا 50درصد کاهش می یابد.

این کاهش 50 درصدی شهریه برای سال 97-96 بعد از اعمال افزایش تا 10درصدی شهریه این رشته محل ها نسبت به سال 95، محاسبه می شود.

پیشنهاد دقیق ارقام کاهش یافته شهریه ثابت و متغیر هر رشته محل با رعایت شرایط فوق الذکر در اختیار رییس واحد دانشگاهی و تصویب نهایی برعهده کمیسیون دائمی هیات امنای استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شهریه دانشگاه آزاد

اعلام شهریه دانشگاه آزاد