مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 08:302017-08-08اقتصادي

باز شدن پای سکه های تقلبی به بازار همدان


این روزها کار و کاسبی جاعلان سکه طلا، سکه است به طوریکه جعل سکه های وکیوم و بسته بندی زیاد شده و افراد بدون خارج کردن سکه از بسته و وزن کردنش قادر به تشخیص این موضوع نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه عمده سکه های موجود در بازار به صورت بسته بندی و وکیوم شده توسط صرافی ها و طلافروشی ها فروخته می شود، رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تأکید کرده هیچ دستورالعملی مبنی بر فروش سکه به صورت وکیوم شده وجود ندارد و بسته بندی سکه ها لزوما به معنی اصل بودن آن ها نیست.

فروش و عرضه سکه به صورت بسته بندی و وکیوم شده از جمله راهکارهایی بود که طی چند سال اخیر برای شناسایی اصل از تقلبی بودن آنها ارائه می شد تا به معنای شناسنامه سکه تلقی شود و خریداران بر اساس اعتبار نام آنها و مشخص بودن هویت این سکه ها با اطمینان بیشتری نسبت به خرید سکه اقدام کنند و خیالشان از بابت اصل بودن سکه راحت شود.

با این وجود به گفته برخی از کارشناسان و فعالان بازار سکه، نمی توان به صرف بسته بندی و وکیوم بودن سکه ها به اصل بودن آنها اطمینان کرد چرا که برخی افراد خارج از ضرابخانه های رسمی بانک مرکزی به شکل حرفه ای اقدام به ضرب سکه تقلبی می کنند به گونه ای که اکثر خریداران قادر به تشخیص تقلبی بودن آنها نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن پای سکه های تقلبی به بازار همدان

باز شدن پای سکه های تقلبی به بازار همدان