مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 11:352017-08-08سياسي

وزیر پیشنهادی دولت روحانی برای آموزش و پرورش معرفی شد


با معرفی کابینه دوازدهم، در لیست روحانی "سید محمد بطحایی" به عنوان وزیر جدید پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد؛ وزیری که در صورت اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان ملت، - با معرفی کابینه دوازدهم، در لیست روحانی "سید محمد بطحایی" به عنوان وزیر جدید پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد؛ وزیری که در صورت اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان ملت، عهده دار عریض ترین وزارتخانه از نظر نیروی انسانی و جمعیت تحت پوشش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته های جاری اخبار و گمانه زنی ها پیرامون اعضای کابینه دوازدهم داغ بود و در این میان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه های مختلفی مطرح شد از جواد اطاعت، شهیندخت مولاوردی، محمدعلی نجفی تا الهام امین زاده و زرافشان و .

؛ اما در نهایت دکتر روحانی تصمیم گرفت تا با معرفی سید محمد بطحایی ـ که پیش از این معاون پشتیبانی و پس از استعفای فانی (وزیر سابق آموزش و پرورش) برای دوره ای کوتاه سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد ـ از وی در دولت جدید استفاده کند.

اگر بطحایی موفق به اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شود، چهاردهمین وزیری خواهد بود که مسئولیت سنگین آموزش و پرورش را که همواره مشکلات متعدد کمبود اعتبارات را یدک کشیده، بر عهده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی دولت روحانی برای آموزش و پرورش معرفی شد

وزیر پیشنهادی دولت روحانی برای آموزش و پرورش معرفی شد