مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1396 ساعت 11:362017-08-08اجتماعي

امروز صورت گرفت بازدید ابتکار از خط تولید ماموت دیزل قزوین


ابتکار از دو خط تولید گروه ماموت دیزل شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آبیک، معصومه ابتکار به همراه کشاورزیان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاون وزیر راه و شهرسازی، فریدون همتی استاندار قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، مدیرکل محیط زیست استان قزوین و دیگر مسؤولان استان از دو خط تولید گروه ماموت دیزل شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

مسؤولان از خط تولید شاسی و کابین اسکانیا در ماموت دیزل شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک بازدید و در جریان تولید آن ها قرار گرفتند؛ روزانه 12 تن شاسی و کابین اسکانیا در گروه ماموت دیزل تولید می شود.

علی رحمانی شهرستان آبیک هم به همراه دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در این بازدید و مراسم بهره برداری از نخستین خودروهای سنگین سبز ایران حضور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در مراسم بهره برداری از خودروهای سبز سنگین ایران در شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین مطرح شد که ماموت بزرگ ترین سازنده دیوارهای بتنی و نماینده اسکانیا در ایران است.

مهرزاد فردوس مدیرعامل گروه ماموت دیزل در مراسم بهره برداری از خودروهای سبز سنگین ایران در شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت بازدید ابتکار از خط تولید ماموت دیزل قزوین

امروز صورت گرفت بازدید ابتکار از خط تولید ماموت دیزل قزوین