مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 ساعت 11:452017-08-09سياسي

بازشماری کل آراء انتخابات نظام پزشکی مشهد/ انتخابات در صحت کامل برگزار شد


عضو هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی مشهد از بازشماری کل آرای انتخابات خبر داد و گفت: انتخابات در صحت کامل برگزار و تایید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرمحمد شریف رضویان امروز، 18 مردادماه، در افتتاح اولین جلسه هیات مدیره نظام پزشکی مشهد که در سازمان نظام پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شکایت هایی که به نحوه برگزاری انتخابات وجود داشت تمام آراء را بازشماری کردیم و اختلافی در آرای 10 نفر منتخب به وجود نیامد و بر این اساس صحت انتخابات تایید شد.

وی با تاکید بر اینکه اینکه انتخابات در صحت کامل برگزار شد، ادامه داد: با توجه به چالش هایی که در شیوه تبلیغات و انتخابات الکترونیکی به وجود آمد هیات نظارت بر انتخابات تا چهار روز پس از انتخابات به تمام شکایت ها رسیدگی کرد و پس از آن صحت برگزاری انتخابات به تایید رسید.

شریف رضویان با اشاره به اقدامات هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی مشهد در دو حوزه تایید صلاحیت نامزدها و تایید صحت انتخابات، تصریح کرد: بر این اساس صلاحیت کاندیداها را به صورت مستند از مراکز چهارگانه استعلام کردیم و در ابتدا صلاحیت حدود یک سوم نامزدها رد شد، اما با جلسات و رایزنی هایی که با نامزدها انجام شده در پایان صلاحیت همه 96 نامزد تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری کل آراء انتخابات نظام پزشکی مشهد/ انتخابات در صحت کامل برگزار شد

بازشماری کل آراء انتخابات نظام پزشکی مشهد/ انتخابات در صحت کامل برگزار شد