مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 ساعت 12:502017-08-09سياسي

نماینده اراک بیان کرد: نزدیکی 11 وزیر پیشنهادی به رای اعتماد


نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد تعدادی از وزرای پیشنهادی با توجه به کارنامه و سوابق و توانمندی ها مشکلی در اخذ رای اعتماد نداشته باشند.

- نماینده اراک بیان کرد: نزدیکی 11 وزیر پیشنهادی به رای اعتماد نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد تعدادی از وزرای پیشنهادی با توجه به کارنامه و سوابق و توانمندی ها مشکلی در اخذ رای اعتماد نداشته باشند.

سیدمهدی مقدسی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: با نظرسنجی های صورت گرفته از وزرای دولت یازدهم قبل از معرفی کابینه دولت دوازدهم وزیر خارجه، وزیر نفت، وزیر اطلاعات، وزیر کشاورزی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشترین رضایت از عملکرد را دریافت کردند که این امر باعث می شود از سوی مجلس به راحتی رای اعتماد را دریافت کنند.

وی افزود: براساس این نظرسنجی از عملکرد وزرای کشور، کار و راه و شهرسازی نیز رضایت نسبی حاصل شد و باید برای دریافت موافقت و اعتماد مجلس توضیحات بیشتری را نسبت به فعالیت ها و برنامه های خود ارائه کنند، به نظر نمی رسد که چالش جدی در این راستا وجود داشته باشد.

مقدسی با اشاره به وزرای جدید کابینه دوازدهم بیان کرد: به نظر می رسد وزیر دادگستری، دفاع و نیرو رای قابل قبولی را از جانب نمایندگان خانه ملت دریافت کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اراک بیان کرد: نزدیکی 11 وزیر پیشنهادی به رای اعتماد

نماینده اراک بیان کرد: نزدیکی 11 وزیر پیشنهادی به رای اعتماد