مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 ساعت 13:052017-08-09سياسي

توصیه های وزیر ارشاد به جانشین خود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایگزین خود توصیه کرد که محیط فرهنگ را در آرامش نگه دارد و میان نهادهای مختلف فرهنگی انسجام ایجاد کند و براساس برنامه حرکت نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران بیشترین نقش در انتقال مطالبات مردم به دولت و اخبار دولت به مردم را برعهده دارند اما خود دیده نمی شوند، اظهار کرد: به عنوان وزیر ارشاد و از موضع وزارتخانه ای که مسئولیت حمایت از خبرنگاران را برعهده دارد اعلام می کنم که در دولت گوش شنوایی برای شنیدن سخنان جامعه وجود دارد و مطمئن ترین کانال برای انتقال مطالبات مردم جامعه خبری و خبرنگاران هستند.

وی با تاکید بر اینکه تداوم ارتباط دولت با جامعه رسانه ای یک سیاست و از تاکیدات رییس جمهوری است خاطر نشان کرد:حضور خبرنگاران در حیاط دولت و پاسخگو بودن وزرا به آنها بیانگر احترام دولت به افکار عمومی است.

صالحی امیری همچنین درباره برخی شایعات نسبت به حضور وی در تیم اطلاع رسانی دولت گفت: آنچه که امروز از همه موضوعات مهمتر است این است که تلاش شود تا کابینه پیشنهادی رای اعتماد مجلس را جلب کند و رییس جمهوری رسما کابینه را تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های وزیر ارشاد به جانشین خود

توصیه های وزیر ارشاد به جانشین خود