مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1396 ساعت 10:112017-08-10فرهنگي

مسعود کرامتی: کمدی های امروز نازل و مضحکه هستند


بضی از کمدی هایی که ما الان در مدیوم های مختلف شاهدش هستیم به قدری نازل و سبک است که اصلا آدم دوست ندارد راجع به آن حرفی بزند! این کارها مضحک است تا طنز.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، مسعود کرامتی از بازیگران و کارگردانان پیشکسوتی است که در عرصه سینمای کودک و نوجوان دارای کارنامه و سابقه مشخصی است و براحتی می توان او را از ستون های سینمای کودک بعد از انقلاب دانست.

او سینما را با عروسک گردانی مدرسه موش ها آغاز کرد و در ادامه به کارگردانی فیلم هایی چون ترانه کوچک من ، روز کارنامه ، کودکانه ، مرغابی وحشی ، پاتال و آرزوهای کوچک و بازی در آثاری مانند لاک قرمز ، ضدگلوله ، سفر به چزابه ، باغ های کندلوس ، سریال بی گناهان و.

پرداخت و بیش از هر چیز سعی کرد تا کارنامه کاری خود را با آثار نمایشی، سینمایی و تلویزیونی پر نکند که بعدها از انجامش پشیمان شود.

گفت وگوی زیر به مناسبت اکران فیلم سینمایی گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و بازی کرامتی انجام شده که در ادامه می خوانید: فیلم سینمایی گذر موقت چه ویژگی هایی داشت که با ملاک های شما مطابق شد و بازی در آن را پذیرفتید؟ متن و کارگردان کار را دوست داشتم و خود نقش هم نقش خاصی بود که تا به حال نمونه اش را بازی نکرده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود کرامتی: کمدی های امروز نازل و مضحکه هستند

مسعود کرامتی: کمدی های امروز نازل و مضحکه هستند