مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1396 ساعت 09:562017-08-11بين الملل

استرالیا در صورت حمله کره شمالی در کنار آمریکا خواهد بود


نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که کشورش در صورتی که کره شمالی اقدام نظامی علیه آمریکا صورت دهد، در کنار واشنگتن خواهد ماند.

- "، مالکوم ترنبول نخست وزیر استرالیا روز جمعه وعده داد که کشورش در صورتی که کره شمالی علیه آمریکا اقدام کند، به واشنگتن در برابر پیونگ یانگ کمک خواهد کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترنبول اعلام کرد که در سال 1951 استرالیا، نیوزلند و آمریکا پیمان امنیتی را منعقد کردند که بر طبق آن، هر کدام از طرفین در زمینه هر گونه اقدام نظامی به طرف دیگر متعهد هستند.

شیوه عملکرد در اینطور مواقع به شرایط بستگی دارد.

وی در این مورد به یکی از شبکه های رادیویی کشورش گفت: آمریکا هیچ همپیمانی قوی تر از استرالیا ندارد و اگر از جانب کره شمالی علیه آمریکا، حمله صورت بگیرد در این صورت بنابر پیمانی که منعقد شده، استرالیا به کمک آمریکا خواهد آمد.

ترنبول در عین حال خاطرنشان کرد که مطمئن است، افزایش فشارهای دیپلماتیک و تحریم های اقتصادی که مورد حمایت چین به عنوان یکی از هم پیمانان کلیدی پیونگ یانگ است، می تواند کمک کند تا مسئله به شیوه ای مسالمت آمیز حل شود.

به دنبال تهدید اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره اینکه کشورش آماده دادن پاسخ از روی آتش و خشم به کره شمالی است، این کشور آسیایی هم به واشنگتن درباره هدف قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا در صورت حمله کره شمالی در کنار آمریکا خواهد بود

استرالیا در صورت حمله کره شمالی در کنار آمریکا خواهد بود