مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 08:202017-08-12اقتصادي

بحران آبی در دولت دوازدهم با حضور بیطرف در وزارت نیرو کم می شود


" نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، بالاترین نمره از بین وزرای دولت یازدهم را به وزیر نفت و پایین ترین نمره را به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت داد.

مجید کیان پور در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی تیم اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به عملکرد مثبت برخی از وزرا و اخذ نمره قبول در طی 4 سال اخیر حضور دوباره آن ها در کابینه جای خوشحالی دارد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مطالبه جدی ما از تیم اقتصادی دولت دوازدهم توجه به مشکلات کشور و تلاش برای رفع آن ها است، افزود: توجه به برنامه های بالادستی، اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن برنامه ششم توسعه یکی از ضرورت هایی است که می تواند گره کور اقتصاد ما را باز کرده و وضعیت بیکاری را در کشور ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه مشکلات و چالش های کشور باید با نگاه دقیق تر مورد توجه کابینه دولت دوازدهم قرار بگیرد، تصریح کرد: برنامه مداری از مهم ترین ملزوماتی است که می تواند تیم اقتصادی دولت دوازدهم را در حصول اهداف موفق کند.

زنگنه وزیر ممتاز کابینه یازدهماین نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه بیشترین نمره در خصوص عملکرد مثبت را در طی 4 سال اخیر وزیر نفت اخذ کرده است، گفت: متاسفانه همسو نبودن وزرای اقتصادی، صنعت، معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آبی در دولت دوازدهم با حضور بیطرف در وزارت نیرو کم می شود

بحران آبی در دولت دوازدهم با حضور بیطرف در وزارت نیرو کم می شود