مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 10:102017-08-12فرهنگي

صالحی: با سینما و تئاتر بیگانه نیستم


صالحی با بیان اینکه "با حوزه ی کتاب مانوس تر و مرتبط تر بوده ام اما با سینما و تئاتر و هنرهای دیگر هم بیگانه نیستیم" در عین حال دلیل عدم ارایه برنامه ای برای تئاتر را به خاطر فرمتی دانست که در اختیار داشته است.

- صالحی با بیان اینکه "با حوزه ی کتاب مانوس تر و مرتبط تر بوده ام اما با سینما و تئاتر و هنرهای دیگر هم بیگانه نیستیم" در عین حال دلیل عدم ارایه برنامه ای برای تئاتر را به خاطر فرمتی دانست که در اختیار داشته است.

سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی ارشاد برای گرفتن رای اعتماد از مجلس در گفت وگوی مبسوطی" که با ایسنا داشته است،نکات مختلفی را مطرح کرده و به سوالات مختلفی پاسخ داده است.

در ادامه بخش هایی از این گفت وگو که به حوزه سینما و تئاتر مربوط می شود را می خوانیم.

صالحی در پاسخ به این سخن شایع که می گویند "در حوزه ی کتاب اشراف کامل دارید اما در حوزه های دیگر مرتبط با این وزارتخانه اشراف ندارید"، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد موضوع های متنوعی را به همراه دارد و مسئولیت ها و دامنه های آن از اوقاف و حج و زیارت، و فعالیت های قرآنی است تا موسیقی، تئاتر، سینما و کتاب و موضوعات دیگر.

این دامنه ی وسیع از لحاظ موضوعات طبعا این انتظار را در اهالی هرکدام به وجود می آورد که کسی که سکان داری این وزارت را بر عهده می گیرد، در همه ی حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: با سینما و تئاتر بیگانه نیستم

صالحی: با سینما و تئاتر بیگانه نیستم