مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 11:052017-08-12سياسي

موضع وزیر پیشنهادی ارشاد در قبال انجمن صنفی روزنامه نگاران و توییتر


سید عباس صالحی که به عوان وزیر پیشنهادی ارشاد در دولت دوازدهم معرفی شده است، در بخش هایی از اولین گفت وگوی خود با ایسنا از رویکردهای احتمالی این وزارت خانه برای بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران سخن گفت.

- اهالی رسانه و قلم بارها خواستار پیگیری سرنوشت صنف روزنامه نگاران پس از تعطیلی بودند و تحقق وعده های حجت الاسلام حسن روحانی در سال 92 مبنی بر بازگشایی دوباره این صنف را از دو وزیر دولت یازدهم (علی جنتی و صالحی امیری) پیگیری می کردند.

هم اکنون که نام سید عباس صالحی برای سکان داری وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت دوازدهم عنوان شده، او نیز فوراً در معرض این پرسش و مطالبه قرار گرفت.

صالحی که حرکت در مسیر گفت وگو بین کنشگران حوزه ی فرهنگ را راه کاری برای حل بخشی از مشکلات اهالی فرهنگ می داند، امیدوار است که با کمک تجربه ی چهارساله در مدیریت معاونت فرهنگی و دوستانی که در وزارت ارشاد دارد، بتواند ذهن ها را بیشتر به هم نزدیک کند.

او به صورت دقیق تر درباره سرونوشت بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران، اظهار کرد که اصل این مطلب که تشکل ها و انجمن های جامعه ی فرهنگی - هنری یک نقطه ی اتکا و عمل فرهنگی ما هستند، هم در برنامه ی دولت و هم مدیریت فرهنگی به صورت جدی ملاحظه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزیر پیشنهادی ارشاد در قبال انجمن صنفی روزنامه نگاران و توییتر

موضع وزیر پیشنهادی ارشاد در قبال انجمن صنفی روزنامه نگاران و توییتر