مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 07:262017-08-13بين الملل

یادداشت/ جعفر بلوری پاشنه آشیل آمریکا در تنش با کره شمالی


شاید باورکردنی نباشد اما در داخل کشور خودمان نیز، تحولات بین کره شمالی و آمریکا از سوی عده ای، احتمالا با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

پیروزی یک جوان خام تازه به دوران رسیده مقابل، - آمریکای با آن دبدبه و کبکبه، می تواند حیثیت لیبرال های وطنی را که کارشان بزک کردن آمریکا و بزرگ نمایی آن است، بر باد دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، جعفر بلوری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: از کنار تهدیدهای متقابل این روزهای کیم جونگ اون و دونالد ترامپ نباید به سادگی عبور کرد و این تهدید ها را نباید از دریچه کرُی خوانی های همیشگی این دو کشور به تحلیل نشست.

درست است که پیش از این هم شاهد تهدیدهای زیادی از سوی این دو کشور علیه یکدیگر بوده ایم اما، دعواهای تازه این دو کشور، یک تفاوت اساسی با دعواهای قبلی دارد در هر دو کشور، رهبرانی روی کار آمده اند که زیاد، پایبند اصول رایج مملکت داری نیستند و در یک کلام، خام و خطرناک هستند.

هم ترامپ و هم اون ، در سیاست ناپخته اند و همین مسئله شاید، اصلی ترین دلیل جدی شدن نگرانی های کشورهای دنیاست.

وقتی 60 نماینده کنگره آمریکا به وزیر خارجه این کشور نامه می نویسند تا جلوی لفاظی های احمقانه ترامپ مقابل کره شمالی را بگیرند، یا وقتی آن سناتور پیر و کهنه کار آمریکایی مستقلا از کنگره می خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ جعفر بلوری پاشنه آشیل آمریکا در تنش با کره شمالی

یادداشت/ جعفر بلوری پاشنه آشیل آمریکا در تنش با کره شمالی