مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 08:352017-08-13اقتصادي

بخش دولتی برای ساماندهی زیرساخت های غار قوری قلعه ورود کند


استاندار کرمانشاه بر لزوم ورود بخش دولتی برای ساماندهی زیرساخت های غار قوری قلعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله رازانی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهارکرد: غار قوری قلعه از منطقه نمونه گردشگری خارج می شود تا بخش دولتی بتواند به عنوان تسهیل گر زیرساخت های مطلوبی را جهت ورود بخش خصوصی به این منطقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه غار قوری قلعه به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری است که باید توسط بخش خصوصی اداره شود، افزود: این موضوع سبب شده که برای انجام طرح های توسعه ای در این منطقه، بخش دولتی با محدودیت هایی مواجه شود.

رازانی ادامه داد: از سوی دیگر، برآورد ما این است که در استان کرمانشاه، بخش خصوصی آماده ای که سرمایه گذاری مناسبی در قوری قلعه داشته باشد و آنجا را به قطب گردشگری تبدیل کند، وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه تصریح داشت: در این راستا، پیشنهاد خروج قوری قلعه از منطقه نمونه گردشگری در این کارگروه به تصویب می رسد تا بخش دولتی بتواند به عنوان تسهیل گر زیرساخت های مطلوبی را جهت ورود بخش خصوصی به این منطقه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: آنچه که به غار قوری قلعه برجستگی می دهد، محوطه جنگلی و کوهستانی کم نظیر این منطقه است که گردشگران را به سوی خود جذب می کند، اما جاده های اورامانات در دسترسی مناسب گردشگران به این منطقه سختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش دولتی برای ساماندهی زیرساخت های غار قوری قلعه ورود کند

بخش دولتی برای ساماندهی زیرساخت های غار قوری قلعه ورود کند