مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 11:552017-08-13بين الملل

شاهزاده چارلز نایب السلطنه می شود؟


گرچه ملکه 91 ساله انگلیس متعهد است هرگز از قدرت کناره گیری نکند اما به گفته منابع مطلع در دربار، او به حلقه نزدیکانش تاکید کرده است که اگر تا 95 سالگی زنده بماند اجازه دهد قانون نایب السلطنتی اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، الیزابت دوم، ملکه انگلیس تاکید دارد که کناره گیری از سلطنت کاری است که هرگز به انجام آن مبادرت نمی کند اما ملکه اکنون 91 ساله است و همسر او فیلیپ ماه گذشته خود را بازنشست کرد.

طرح هایی در دست است که اگر اجرایی شود، "شاهزاده چارلز" ولیعهد انگلیس را به صورت تشریفاتی پادشاه می کند.

منابع مطلع در دربار انگلیس تاکید کردند ملکه به حلقه نزدیکانش گفته است که اگر تا 95 سالگی زنده ماند اجازه دهد قانون نایب السلطنتی اجرایی شود و طبق آن فرزند ارشدش با وجودی که خودش هنوز زنده است، قدرت را در دست بگیرد.

یکی از اعضای ارشد سابق در خانواده سلطنتی انگلیس می گوید: "از آنجایی که ملکه احترام عمیقی برای نهاد سلطنت و نظارت بر آن دارند، علیاحضرت می خواهند مطمئن شوند که پیش از تحویل قدرت هر کاری که می توانند برای کشور و مردمشان انجام دهند.

ایشان به اصول خود پایبند هستند.

علیاحضرت سن خود را مد نظر دارند و می خواهند اطمینان حاصل کنند زمانش که فرا برسد، انتقال قدرت به ولیعهد، آرام صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهزاده چارلز نایب السلطنه می شود؟

شاهزاده چارلز نایب السلطنه می شود؟