مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 13:012017-08-13بين الملل

سئول: همچنان آماده بازگشت به میز مذاکره با کره شمالی هستیم


معاون وزیر اتحاد کره جنوبی گفت این کشور تمام تلاش خود و اقدامات لازم برای تنش زدایی از شبه جزیره کره را به کار گرفته و همچنان آماده بازگشت به میز مذاکره با کره شمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سئول می گوید درصدد است تمام اقدامات لازم برای کم کردن تنش با کره شمالی را به کار گیرد و همچنان درها برای گفت وگو را باز نگه داشته است.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، چان هائه-سانگ معاون وزیر اتحاد کره جنوبی گفت دولت کره جنوبی به دنبال این است تا تمام گام های لازم برای کاهش تنش در شبه جزیره کره را به کار گرفته و صلح بر اساس اتحاد قوی میان سئول و واشنگتن و همکاری با متحدان خود را حفظ کند.

وی در ادامه گفت، همزمان با این تلاش ها سئول درها برای گفت وگو با کره شمالی را باز می کند و تلا ش های متعددی برای حل اساسی تنش ها به کار خواهد گرفت.

چان تصریح کرد، دولت سئول همواره به دنبال ازسرگیری گفت وگوهای متوقف شده میان کره ای و همکاری برای حل مساله اتمی کره شمالی و ارتقا ء روابط میان دو کره است.

انتهای پیام/م http://fna.

ir/UNA18B نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول: همچنان آماده بازگشت به میز مذاکره با کره شمالی هستیم

سئول: همچنان آماده بازگشت به میز مذاکره با کره شمالی هستیم