مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1396 ساعت 14:202017-08-14سياسي

پیاده راه بوعلی، نخستین تجربه پیاده راه موفق /همدان از افسرده ترین شهرهای کشور


رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی و عمرانی شورای شهر همدان پیاده راه بوعلی را به عنوان نخستین تجربه پیاده راه موفق در کشور معرفی کرد و گفت: - هدف از اجرای پروژه پیاده راه، توسعه گردشگری و رفاه عمومی شهروندان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طبی مسرور دوشنبه 23 مرداد در کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان که به منظور بررسی مباحث اجتماعی و پیوست های فرهنگی اجرای پروژه پیاده راه میدان امام(ره) و خیابان اکباتان برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از سال 82 به تصویب رسیده و براساس طرح تفصیلی شهر همدان مصوب شده بود که علت تأخیر اجرای آن تا کنون به سبب عدم توجه به مقوله فرهنگی و گردشگری این پروژه و عدم تخصیص بودجه های مورد نیاز آن در برنامه های توسعه ای بوده که در سال 95 بودجه آن مصوب و در سال 96 به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه پیاده راه، توسعه گردشگری و رفاه عمومی شهروندان بوده است، افزود: جلسه حاضر به منظور تقویت مدت نحوه اجرا و کاهش زمان اجرای این پروژه برگزار شده که کم و کاستی های موجود شناسایی و رفع شود.

طبی مسرور پیاده راه بوعلی را به عنوان نخستین تجربه پیاده راه موفق در کشور معرفی کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم آسیب ها و معضلات اجرای چنین پروژه هایی را به حداقل برسانیم باید با هم افزایی شورا و شهرداری و مدیریت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه بوعلی، نخستین تجربه پیاده راه موفق /همدان از افسرده ترین شهرهای کشور

پیاده راه بوعلی، نخستین تجربه پیاده راه موفق /همدان از افسرده ترین شهرهای کشور