مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-14سياسي

برخی وزرا تمایلی برای حضور در کابینه دوازدهم نداشتند


نماینده مردم آمل در مجلس معتقد است وزرا نه تنها نسبت به وزارتخانه خود بلکه نسبت به تمام وزارتخانه ها باید احساس مسئولیت کنند.

- عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با ابراز رضایت از کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: برخی تغییرات کابینه به خاطر نظر خود وزیران بود که دیگر تمایلی برای حضور و فعالیت در هیأت دولت نداشتند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: برخی از وزرای دولت یازدهم نیز به اقتضای زمان لازم بود جابجا شوند و جایگزینی برای آنها تعیین شود تا وزارتخانه آنها پویا و فعال شود لذا انتخاب کابینه از نظر ما مناسب بوده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید میان اعضای کابینه هماهنگی وجود داشته باشد، عنوان کرد: وزارتخانه ها نباید با یکدیگر مشکل داشته باشند و این هماهنگی نیاز به مدیریت رییس جمهور دارد که دولتی یکپارچه و یک زبان تشکیل دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت و وزارتخانه های آن نباید به صورت جزیره ای عمل کنند، خاطرنشان ساخت: یک وزیر باید نسبت به تمام وزارتخانه ها احساس مسئولیت کرده که نحوه مدیریت دولت در این خصوص لازم و ضروری بوده و انتظار ما این است که رییس جمهور در این دوره مدیریت قوی تری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی وزرا تمایلی برای حضور در کابینه دوازدهم نداشتند

برخی وزرا تمایلی برای حضور در کابینه دوازدهم نداشتند