مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1396 ساعت 14:052017-08-15دانش

در زمینه افزایش شهریه دانشگاه آزاد سوء تفاهم شده است


رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سئوال ایسنا در خصوص میزان افزایش کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه آزاد همزمان با افزایش شهریه های این دانشگاه گفت: - در خصوص افزایش شهریه دانشگاه آزاد سوء تفاهم به وجود آمده است و به میزانی که شایعه شده است شهریه ها افزایش پیدا نکرده و افزایش شهریه فقط در حد 10 درصد است که متناسب با هزینه های این دانشگاه ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در پی ابلاغ بخشنامه شهریه دانشگاه آزاد، اعتراضاتی از سوی دانشجویان علوم پزشکی به این افزایش شهریه ها صورت گرفت و در فضای مجازی با ایجاد هشتکی به عنوان #نه_به_افزایش_شهریه های_دانشگاه_آزاد این اعتراضات ادامه پیدا کرد.

ایسنا،نیز به دنبال پیگیری مطالبات دانشجویان در قالب گزارشی با عنوان " صدای ما را به گوش های شنوا برسانید "" اعتراضات شهریه ای دانشجویان را پیگیری و منعکس کرد.

اما در این بین پاسخی از مسئولان مربوطه دریافت نکرد، تا اینکه امروز دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای این دانشگاه در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعتراضات مربوط به افزایش غیر متعارف شهریه ها را اغراق آمیز خواند و آن را سوء تفاهم عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه افزایش شهریه دانشگاه آزاد سوء تفاهم شده است

در زمینه افزایش شهریه دانشگاه آزاد سوء تفاهم شده است