مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 01:352017-08-15بين الملل

تکذیب کشته شدن برادر عبدالمالک ریگی


معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تکذیب خبر کشته شدن عبدالستار ریگی گفت: عبدالستار ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر بر خلاف ادعای مطرح شده هم اکنون زنده است و در اختیار نیروهای امنیتی پاکستان قرار دارد.

- علی اصغر میرشکاری سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: عبدالستار ریگی معروف به عبدالسلام یا سلام ریگی در سال 1394 توسط ماموران امنیتی پاکستان در ایست بازرسی 45 کیلومتری شهر کویته به همراه 2 نفر دیگر دستگیر شده که 2 نفر همراه وی از سوی نیروهای امنیتی پاکستان آزاد شده ولی ستار ریگی در زندان باقی مانده است.

وی بیان کرد: عبدالستار ریگی بعد از مرگ برادرش عبدالرئوف ریگی برادر عبدالمالک ریگی به عنوان سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر معرفی شده بود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از دستگیری ستار ریگی موضوع در اجلاس مشترک مرزی ایران و پاکستان اینجانب به عنوان رییس هیات ایرانی مطرح کرده و از دولت پاکستان درخواست شد براساس تفاهم نامه استرداد مجرمان وی را به ایران تحویل دهد.

وی افزود: در این اجلاس که اردیبهشت 95 در زاهدان برگزار شد رییس هیات پاکستانی رسما اعلام کرد که عبدالستار ریگی در اختیار نیروهای امنیتی پاکستان قرار دارد و قول داد که پیگیری لازم برای استرداد وی را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب کشته شدن برادر عبدالمالک ریگی

تکذیب کشته شدن برادر عبدالمالک ریگی