مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 07:552017-08-16سياسي

نقاط مشترک خوبی بین جهاددانشگاهی و مرزبانی برای همکاری وجود دارد


معاون آموزش مرزبانی استان کردستان گفت: نقاط مشترک خوبی برای همکاری و تعامل با جهاددانشگاهی وجود دارد که امیدواریم در آینده بتوانیم از توانایی جهاددانشگاهی بهترین استفاده را ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاه حسینی، روز سه شنبه، 24 مردادماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: نقاط مشترک خوبی برای همکاری و تعامل با جهاددانشگاهی وجود دارد که امیدواریم در آینده بتوانیم از توانایی جهاددانشگاهی بهترین استفاده را ببریم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی جهاددانشگاهی برای نیروهای مسلح یادآور شد: طرح حکمت کارت به بخش آموزش نیروهای مسلح کمک خوبی کرده است که امیدواریم در آینده این امر منشاء تعامل بیشتر جهاددانشگاهی و هنگ مرزی باشد.

ترانه، رییس دفتر تحقیقات فرماندهی مرزبانی هم در این دیدار با اشاره به کارهای مشترک انجام شده بین دفتر تحقیقات فرماندهی مرزبانی و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی، گفت: پژوهشگران جهاددانشگاهی جوانانی توانمند و خلاق هستند که در عرصه علم و فناوری توانسته اند خدمات قابل توجهی ارائه کنند.

وی با اشاره به مرکز خدمات تخصصی سنجش از دور جهاددانشگاهی بیان کرد: در این زمینه ظرفیت های خوبی برای همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و هنگ مرزی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط مشترک خوبی بین جهاددانشگاهی و مرزبانی برای همکاری وجود دارد

نقاط مشترک خوبی بین جهاددانشگاهی و مرزبانی برای همکاری وجود دارد