مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 00:052017-08-16ورزشي

امین زاده: بدون بودجه مأموریت هایم را به سرانجام رساندم


دستیار سابق رییس جمهور در امور حقوق شهروندی اظهار کرد: زنان اگر بخواهند بدون هیچ امکاناتی می توانند اقدامات خود را انجام دهند و من در مدت حضور خود در دولت یازدهم سعی کردم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام امین زاده در مراسم تکریم خود و معارفه شهیندخت مولاوردی به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: در دولت یازدهم دو پست مهم معاونت رییس جمهور و دستیاری ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را داشتم و تلاش های زیادی را در این بخش ها به انجام رساندم.

وی ادامه داد: وضعیت پلاک ثبتی املاک دولت را بهبود بخشیدم و بیمارستان ها، مدارس و ورزشگاه ها و غیره که عدم پلاک ثبتی آنها باعث ایجاد زمین خالی هایی می شد، بهبود داده شد.

این در حالی است که در راستای عدم تطبیق مصوبات دولت با قوانین کشور نیز اقدامات جدی ای انجام دادم.

امین زاده همچنین به افزایش تعامل با دو قوه، بهبود فضای کسب و کار، حذف قوانین مزاحم از فعالان بخش خصوصی و اقتصادی، حل و فصل پرونده های حقوقی، نظارت بر اجرای قانون اساسی، حل رایگان اختلافات دستگاه ها و تلاش برای قضازدایی، تهیه و تدوین حقوق شهروندی، نگارش و تدوین برنامه حقوق شهروندی در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: سند حقوق شهروندی براساس اصل 134 قانون اساسی برای ارتقاء کرامت انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده: بدون بودجه مأموریت هایم را به سرانجام رساندم

امین زاده: بدون بودجه مأموریت هایم را به سرانجام رساندم