مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 08:462017-08-19بين الملل

نماینده کنگره خواستار بررسی سلامت روان ترامپ شد


در ادامه اعتراضات به نوع واکنش رییس جمهور آمریکا به خشونت های نژادپرستانه شارلوتسویل، یک نماینده دموکرات کنگره با ارائه لایحه ای خواستار آن شد که دونالد ترامپ تحت آزمایشات سلامت روان و چسم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، یکی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه به وقت محلی، لایحه ای را ارائه کرد که در آن پیشنهاد شده است دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تحت یکسری آزمایشات سلامت جسمی و روانی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا برای پست ریاست جمهوری آمریکا مناسب است یا خیر.

پایگاه اطلاع رسانی هیل وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، لایحه زو لوفنر نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا به طور خاص از مایک پنس معاون ترامپ و اعضای کابینه ترامپ می خواهد که هرچه سریعتر خدمات متخصصین پزشکی و روانپزشکی را تأمین کنند تا بتوانند آزمایشات لازم را بر روی رییس جمهور آمریکا انجام دهند که طبق متمم بیست و پنجم در صورت عدم سلامت روان ترامپ، فرایند برکناری وی طی شود.

آزمایشاتی که بر روی دونالد ترامپ انجام می شود، تعیین می کند که آیا وی از اختلالات روانی یا هرگونه زخمی رنج می برد که توانمندی وی را از ادامه عمل به وظایف قانونی اش منع می کند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنگره خواستار بررسی سلامت روان ترامپ شد

نماینده کنگره خواستار بررسی سلامت روان ترامپ شد