مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:202017-08-19بين الملل

پاریس، قصه دلدادگی


پاریس تنها متعلق به فرانسوی ها نیست و از میان هفتاد میلیون توریستی که هرساله به پاریس می روند، هر کدام تکه ای از خود را در این شهر می یابند.

از عاشقانه مولن روژ گرفته تا گوژپشت معروف که بر فراز نتردام است و یا قصه سلبریتی های شانزه لیزه و البته برای ما ایرانی ها، - تکه هایی از تمدن مان در لوور.

عصرایران ـ 118سفر ـ "آن ها که به پاریس نرفته اند، بدشان نمی آید راهشان به این پایتخت اروپایی بیفتند و چند عکس یادگاری با ایفل ثبت کنند، اما آن ها که حتی یک بار گذرشان بهاینشهر رویایی افتاده باشد، عاشقش شده اند چراکه پاریس تنها متعلق به فرانسوی ها نیست و از میان هفتاد میلیون توریستی که هرساله به پاریس می روند، هر کدام تکه ای از خود را در این شهر می یابند.

از عاشقانه مولن روژ گرفته تا گوژپشت معروف که بر فراز نتردام است و یا قصه سلبریتی های شانزه لیزه و البته برای ما ایرانی ها، تکه هایی از تمدن مان در لوور و آرامگاه صادق هدایت و غلامحسین ساعدی در پرلاشز.

14 یورو تا نوک ایفلبرج ایفل که به مناسبت صدمین سال انقلاب فرانسه بنا شد و قرار بود فقط 20 سال در دید پاریس نشینان جای گیرد، حالا پربازدیدترین بنای جهان شناخته می شود.

برای رسیدن به برج ایفل می توانید از خط قطارRER Cزردرنگ استفاده کنید و خود را به ایستگاهGare-du-champ-de-mars-tour-Effelبرسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس، قصه دلدادگی

پاریس، قصه دلدادگی