مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 08:402017-08-20اقتصادي

کاهش 15 درصدی ثبت شرکت های تجاری در استان خراسان رضوی


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی عنوان کرد: شرکت های تجاری ثبت شده 1015مورد است که این آمار در سال گذشته 1317 مورد بوده و 15 درصد کاهش را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین رامشی در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای تحقق دولت الکترونیک گفت: حدود 30 میلیون برگ سند در کشور آرشیو الکترونیک شده که در این حوزه خراسان رضوی پیشروترین استان در کشور به شمار می آید.

این اقدامات در استان ما در همه سازمان ها پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: از ویژگی های این برتری می توان به راه اندازی سامانه ثبت آنی در استان اشاره کرد که با مشارکت دفاتر اسناد رسمی انجام شد و به موجب آن صدور سند مالکیت تک برگ ساماندهی شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: سامانه تست شرکت ها، سامانه اجرا و آرشیو الکترونیک پرونده های املاک نیز از دیگر اقدامات ما برای تحقق دولت الکترونیک در استان بوده که عملیات راه اندازی این سامانه اخیر در استان خراسان رضوی در شهر مشهد و شهرستان های مجاور آن چون تربت، شاندیز، چناران، بخش احمدآباد و فریمان به پایان رسیده در حالی که در سایر استان ها این عملیات تنها در مرکز استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی ثبت شرکت های تجاری در استان خراسان رضوی

کاهش 15 درصدی ثبت شرکت های تجاری در استان خراسان رضوی