مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 03:162017-08-20سياسي

یادداشت/ علی جمشیدی واقعیت شما این بود


حالا اصلاح طلبان که مکرر بیان می کردند پیروز انتخابات مجلس شده اند، می بینند که خط قرمز آنها با رای بالایی یعنی با250 رای دوباره به وزارت کشور راه یافته و لیست امید مجلس نتوانسته حداقلی از تاثیر را در رای آوری رحمانی فضلی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه وطن امروز در یادداشتی از علی جمشیدی نوشت: واقع ماجرا و نهایت رفاقت اصلاح طلبان با حسن روحانی دیروز در جریان اعلام نتایج آرای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی حسن روحانی برای کابینه دوازدهم مشخص شد.

آن روز که اصلاح طلبان تندی های حسن روحانی را در جریان رقابت های انتخاباتی می دیدند، شاید فکر این را هم نمی کردند که ماجرای انتخابات 92 این بار به صورت جدی تری برای آنها تکرار شود و باز هم در دولت حسن روحانی پاسخ حمایت های خود را با پشت پا زدن اعتدال و توسعه ای ها و کارگزارانی ها ببینند.

روزی که اصلاح طلبان آرای خاموش خود را با تمام قوا به پای صندوق رای حسن روحانی آوردند تا شاید فضای تندروی های گذشته را مجددا برای خود باز کنند، گمان می کردند اظهارات تند روحانی در ایام انتخابات در همدان و تبریز همان حرف دل آنهاست و این سخنان به نوعی فصل جدیدی از همکاری های روحانی با آنها را رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ علی جمشیدی واقعیت شما این بود

یادداشت/ علی جمشیدی واقعیت شما این بود