مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:362017-08-21سياسي

روایتی از بندگی در مستند مسجد شب زنده دارها در شبکه یک


به مناسبت روز جهانی مسجد، مستند مسجد شب زنده دارها که به روایت اقدامات مرحوم آیت الله شاه آبادی، مرحوم شیخ حسین زاهد و مرحوم حق شناس در مسجد امین الدوله می پردازد، - امشب از شبکه اول سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مسجد امین الدوله با ورود آیت الله شاه آبادی به عنوان امام جماعت، به دلیل توجه ویژه ایشان به شب زنده داری مؤمنین در لحظات قبل از اذان صبح، به مسجد شب زنده دار معروف شد.

مسجدی که روز به روز با استقبال گسترده تر مردمی برای شب زنده داری و عبادت در این مسجد روبه رو شد.

پس از آیت الله شاه آبادی، مرحوم شیخ حسین زاهد نیز موفق می شوند در ادامه همان مسیر، مسجد شب زنده دار را به یک مرکز تربیتی و اخلاقی در قلب تهران تبدیل می کنند و به گواه بازاریان قدیم، تأثیر شگرفی بر رعایت اخلاقیات و معنویات در اهالی منطقه بازار برجای بگذارند.

پس از ارتحال شیخ حسین زاهد، بنا بر وصیت ایشان آیت الله حق شناس به این مسجد وارد می شوند که حضور ایشان باعث رونق بیش از پیش جلسات اخلاقی در این مسجد می شود تا آنجا که مسجد شب زنده دار به یک قطب معنوی در شهر تهران بدل می نمایند.

مستند مسجد شب زنده دارها ضمن مصاحبه با فرزندان علمای مسجد امین الدوله، توانسته است روایتی جذاب و تأثیر گذار از حدود 50 سال فعالیت این مسجد را به تصویر کشد و علل رونق رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از بندگی در مستند مسجد شب زنده دارها در شبکه یک

روایتی از بندگی در مستند مسجد شب زنده دارها در شبکه یک