مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 23:362017-08-21سياسي

حسین شریعتمداری خطاب به مدعیان اصلاحات: مگر کابینه دوازدهم انتخاب خودتان نیست؟!


اعتراض اصلاح طلبان به ترکیب کابینه ای که خود از اعضای اصلی آن هستند غیرقابل قبول تلقی می شود و قبل از آن که واقعی باشد، مصنوعی به نظر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: اعتراض گسترده مدعیان اصلاحات به ترکیب کابینه دوازدهم که از هنگام معرفی وزرای پیشنهادی آغاز شده و این روزها، پس از رأی اعتماد مجلس به آنها نیز با شدت ادامه دارد، طبیعی به نظر نمی رسد، چرا که اعضای کابینه جدید، چه وزرا و چه معاونان رییس جمهور، تقریبا بدون استثناء از جبهه اصلاحات و یا کارگزاران که خواهرخوانده و همسو با اصلاحات است، انتخاب شده اند، بنابراین اعتراض اصلاح طلبان به ترکیب کابینه ای که خود از اعضای اصلی آن هستند غیرقابل قبول تلقی می شود و قبل از آن که واقعی باشد، مصنوعی به نظر می رسد.

اما، چرا مدعیان اصلاحات اصرار دارند کابینه ای را که به خودشان تعلق دارد، غیرخودی! معرفی کنند؟! دراین باره گفتنی هایی هست؛ 1- دولت دوازدهم برآمده از دولت یازدهم است و ترکیب کابینه با اندکی تغییر که تعیین کننده به نظر نمی رسد همان ترکیب قبلی است.

11 تن از وزرای کابینه جدید، در کابینه قبلی نیز حضور داشته اند، 5 تن از وزرای جدید هم در کابینه قبلی معاون وزیر بوده اند و طبیعی است که در جایگاه وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین شریعتمداری خطاب به مدعیان اصلاحات: مگر کابینه دوازدهم انتخاب خودتان نیست؟!

حسین شریعتمداری خطاب به مدعیان اصلاحات: مگر کابینه دوازدهم انتخاب خودتان نیست؟!