مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 09:252017-08-23سياسي

عضو شورای شهر: ارزان فروشی «شهروند» و «شهرآفتاب»، بدترین خاطره ام بود


ارزان فروشی شهروند و شهرآفتاب ، بدترین خاطره ام بود " رحمت الله حافظی عضو شورای شهر چهارم گفت: ارزان فروشی شهروند و شهرآفتاب ، بدترین خاطره ام در شورای چهارم بود نمایشگاه شهر آفتاب را هزار میلیارد تومان واگذار کردند، اما حدود هزار و 600 یا هزارو 700 میلیارد تومان برای هزینه کرد آن مصوبه داشتند.

شهروند نوشت: مرد اصولگرای دولت احمدی نژاد که خود را اخراجی آن زمان می داند، وقتی وارد شورای چهارم شد، به تفکری دلبسته بود که مقابله کننده با فساد است اما یک سال بعد وضعیت طور دیگری رقم خورد؛ رحمت الله حافظی متوجه شد که رییس شورا عزمی برای مبارزه با فساد های مدیریت شهری ندارد به همین دلیل در برابر او موضع گرفت و دیگر به او رأی هم نداد.

یک بار هم قصد استیضاح محمد باقر قالیباف، شهردار تهران را داشت اما اعضا او را همراهی نکردند.

افشاگری درباره گزارش تلفیق سال 90، گزارش حسابرسی شهرداری، واگذاری سوله های مدیریت بحران، تغییر کاربری زمین های سبز، استخدام های بدون ضابطه در مترو و این آخری ها هم نبود امنیت در خط 7متروی تهران دردسرها و تنش های زیادی را برای او رقم زد.

حافظی در فصل انتخابات شورای شهر با شلوغ شدن صف های ثبت نام، غایب ثبت نام کنندگان بود و از ورود به جمع کاندیداهای شورای پنجم انصراف داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: ارزان فروشی «شهروند» و «شهرآفتاب»، بدترین خاطره ام بود

عضو شورای شهر: ارزان فروشی «شهروند» و «شهرآفتاب»، بدترین خاطره ام بود