مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 09:552017-08-23بين الملل

کشته شدن بیش از 170 غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکا به رقه طی یک هفته


یک گروه ناظر جنگ اعلام کرد طی هفته گذشته بیش از 170 غیرنظامی در حملات ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا در شهر رقه کشته شدند؛ آماری که بیانگر یک افزایش شدید در تعداد تلفات از زمان آغاز حملات در رقه برای نابودی شبه نظامیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا اعلام کرد: حملات به اهداف شبه نظامی به صورت مرتب صورت گرفته و این مساله برای ارزیابی به تیم هایشان ارجاع شده است.

گروه ناظر دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس گفت: روز دوشنبه در جریان حملات به ساختمان هایی که خانواده ها در آن پناه گرفته بودند دست کم 42 تن از جمله 19 کودک و 12 زن کشته شدند.

این گروه افزود: این بزرگترین تلفات روزانه از اواخر ژوئن است که نیروهای دموکراتیک سوریه به رهبری آمریکا پس از انجام عملیات محاصره داعش در داخل این شهر حملات خود را آغاز کردند.

ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا مدعی است که "بسیار" مراقب است که در جریان بمباران داعش در سوریه و عراق از وقوع تلفات غیرنظامی اجتناب کنند.

پنتاگون در بیانیه ای تاکید کرد: "ائتلاف ضد داعش به جان انسان ها احترام می گذارد و ضمن حفظ جان غیرنظامیان به نیروهای ائتلافی در تلاش هایشان برای آزادسازی سرزمین هایشان از چنگال داعش کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن بیش از 170 غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکا به رقه طی یک هفته

کشته شدن بیش از 170 غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکا به رقه طی یک هفته