مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 10:252017-08-23سياسي

چه کسی سکاندار سندیکای پزشکان می شود؟


نظام پزشکی دوازدهم در حالی روز جمعه بدنه اصلی خود را خواهد شناخت که دوره چهار ساله جدید طرح تحول نظام سلامت نیز کلید خورده است؛ از این جهت تشکیل یک تشکل صنفی منسجم در مقام سندیکای پزشکان و حضور افکاری که درک صحیحی از "تحول" داشته و مسوولیت کمک به متولیان .

- نظام پزشکی دوازدهم در حالی روز جمعه بدنه اصلی خود را خواهد شناخت که دوره چهار ساله جدید طرح تحول نظام سلامت نیز کلید خورده است؛ از این جهت تشکیل یک تشکل صنفی منسجم در مقام سندیکای پزشکان و حضور افکاری که درک صحیحی از "تحول" داشته و مسوولیت کمک به متولیان سلامت و البته رفع دغدغه های جامعه پزشکی به عنوان مجریان طرح را بپذیرند، بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان نظام پزشکی طبق اساسنامه اش مرجع دفاع از حقوق بیماران و جامعه پزشکی است و ضمن حمایت از اعضای صنف خود، باید در برقراری مقام واقعی آنها در جامعه نیز بکوشد؛ مبحثی که قاطبه مسوولان و جامعه پزشکی از آن به عنوان "قداست جامعه پزشکی" یاد می کنند و نسبت به کمرنگ شدن آن در جامعه امروزی و تبعات و عوارضش هشدار می دهند.

در هر حال از یک طرف نظام پزشکی باید در جهت حفظ جایگاه واقعی جامعه پزشکان و بویژه پزشکان عمومی و گروه های پیراپزشکی به عنوان اکثریت جامعه پزشکی تلاش کند و از طرف دیگر جامعه بیش از 200 هزار نفری گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی سکاندار سندیکای پزشکان می شود؟

چه کسی سکاندار سندیکای پزشکان می شود؟