مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 10:552017-08-23سياسي

آیین نامه ای برای ساماندهی واردات ملوانی


فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی حجاب و این باحجاب است یا اصلاح طلب و اصولگراست، پس چه کسی می ماند؟ اینا همه مردم ما هستند.

آیا همه بچه های شما متدین اند؟ آیا همه مثل هم هستند؟ نه.

اما پدر، همه اینها را جذب می کند و جامعه هم خانواده شماست.

چسب هل تنها یک نمونه از جزیره های پدید آمده توسط بخش خصوصی ست؛ آیا مطالعه قوانین و مقرراتی مانند آنچه در چسب هل اعمال می شود، برایتان یادآور قوانینی ویژه در محل کارتان بود؟ اگر این گونه است، با ما در میان بگذارید.

در حالی که شمارش آرای وزرای پیشنهادی رییس جمهور در صحن مجلس، هنوز به پایان نرسیده، بنا بر اعلام رییس مجلس شورای اسلامی، تنها حبیب الله بیطرف نتوانسته است، از مجلس رأی اعتماد کسب کند و سایر وزرای پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفتند.

در شرایطی که احتمالاً بیشتر اصولگرایان مجلس ـ از همه طیف ها ـ با تمرکز و اعتماد به سوابق سیدعباس صالحی و همچنین حمایت از او در سطح سران قوا، به او رأی اعتماد داده اند، به نظر می رسد این مرددین که ترجیح داده اند رأی اعتماد بدهند و منتظر عملکرد صالحی در وزارتخانه باشند، از فراکسیون امید بوده اند.

آریل پولستین ، یک شخصیت برجسته در حزب راست افراطی اسراییل گفته است: کردها هرگز فراموش نخواهند کرد که دولت صهیونیست از آنها ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ای برای ساماندهی واردات ملوانی

آیین نامه ای برای ساماندهی واردات ملوانی