مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 11:252017-08-23سياسي

معاون استاندار: مدیرعامل به تعهداتش عمل نکرده/ آذراب دچار رکود نیست


جمعی از کارگران شرکت آذراب اراک صبح امروز به نشانه اعتراض به عدم انجام تعهدات توسط مدیرعامل شرکت در مقابل دادگستری استان مرکزی تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگران آذراب چند ماهی است که حقوق و مزایا دریافت نکرده و به این مهم معترض هستند.

آنها چندی پیش با تجمع در شرکت، مرکز شهر اراک و مقابل استانداری اعتراضات خود را بیان کرده و قول هایی از مسئولان برای پیگیری گرفته اند.

شکراله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران درخصوص تجمع امروز کارگران آذراب گفت: مشکل ایجاد شده به جهت عدم انجام تعهدات توسط مدیرعامل شرکت آذراب است.

وی افزود: سه هفته پیش دادستان اراک به جهت رفع مشکلات کارگران با "پرنا" مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره آذراب جلسه ای برگزار کرد که توافقاتی در این جلسه صورت گرفت، اما متاسفانه مدیرعامل نسبت به انجام تعهدات حاصل از این جلسه عمل نکرده است و همین عامل اعتراض دوباره کارگران را موجب شده است.

حسن بیگی گفت: براین اساس کارگران امروز در مقابل دادگستری تجمع کرده و خواهان رسیدگی دادستان به این مهم و الزام مدیرعامل به انجام توافقی هستند، که امضا کرده است.

وی با بیان اینکه توافقات انجام شده نوعا شامل پرداخت حقوق و معوقات کارگران است و غیر از این مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: مدیران و کارگران آذراب از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: مدیرعامل به تعهداتش عمل نکرده/ آذراب دچار رکود نیست

معاون استاندار: مدیرعامل به تعهداتش عمل نکرده/ آذراب دچار رکود نیست