مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 08:102017-08-24سياسي

رشد 58 درصدی صادرات ایران به کنیا


مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش 58 درصدی صادرات به کشور کنیا در چهار ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال پیش خبر داد.

- در حالی که شمارش آرای وزرای پیشنهادی رییس جمهور در صحن مجلس، هنوز به پایان نرسیده، بنا بر اعلام رییس مجلس شورای اسلامی، تنها حبیب الله بیطرف نتوانسته است، از مجلس رأی اعتماد کسب کند و سایر وزرای پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفتند.

در شرایطی که احتمالاً بیشتر اصولگرایان مجلس ـ از همه طیف ها ـ با تمرکز و اعتماد به سوابق سیدعباس صالحی و همچنین حمایت از او در سطح سران قوا، به او رأی اعتماد داده اند، به نظر می رسد این مرددین که ترجیح داده اند رأی اعتماد بدهند و منتظر عملکرد صالحی در وزارتخانه باشند، از فراکسیون امید بوده اند.

آریل پولستین ، یک شخصیت برجسته در حزب راست افراطی اسراییل گفته است: کردها هرگز فراموش نخواهند کرد که دولت صهیونیست از آنها حمایت کرده است.

در نتیجه، زمانی که یک کردستان مستقل ایجاد شود، پرچم اسراییل در آنجا برافراشته و دو بازیگر تبدیل به متحدان خوبی برای یکدیگر خواهند شد.

نکته مهم و قابل توجه این است که در یک ماه اخیر، مقامات اسراییلی اظهارات بسیاری پیرامون مسأله استقلال اقلیم کردستان انجام داده اند؛ اظهاراتی که گویا برای مصمم تر کردن مقامات اقلیم جهت برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 58 درصدی صادرات ایران به کنیا

رشد 58 درصدی صادرات ایران به کنیا