مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 10:402017-08-24فرهنگي

داودنژاد در «چشم شب روشن»: مسئولان می دانند سینمای ملی در حال نابودی است


«چشم انداز نهایی شبکه عظیم دیجیتالی یا شبکه های مجازی، تولیدکننده شدن مصرف کننده است و باید سطح دانایی سینما در کل کشور بالا رود.

» - " چشم انداز نهایی شبکه عظیم دیجیتالی یا شبکه های مجازی، تولیدکننده شدن مصرف کننده است و باید سطح دانایی سینما در کل کشور بالا رود.

برنامه چشم شب روشن میزبان علیرضا داوود نژاد کارگردان باسابقه سینمای ایران بود و پیرامون مسائل و مشکلات پخش فیلم با این کارگردان گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، اکبر نبوی مجری کارشناس سینمایی چشم شب روشن در ابتدای این برنامه که تا بامداد دوم شهریور ادامه داشت، با یادآوری بحث هفته گذشته پیرامون مسئله مافیا و پخش سینما کشور، نظر داودنژاد را در این رابطه جویا شد.

در کشور 3 تا 4 پخش فعال بیشتر نداریمداودنژاد در پاسخ به نبوی گفت: در حال حاضر چیزی به نام پخش تعیین کننده نیست و سالن تعیین کننده است چرا که ما در کشور تنها 3 تا 4 پخش فعال بیشتر نداریم.

او در رابطه با بحث مافیا عنوان کرد: اگر فضایی مستعد مافیا باشد، عده ای از افراد هستند که سعی می کنند با طرح و برنامه به کانون های ثروت و قدرت نزدیک شوند و درنهایت قانون را دور بزنند.

اگر بررسی فعالیتهای سینمایی به ما بگوید امنیت نیست می فهمیم مافیا وجود دارد یا خیرکارگردان مصائب شیرین ، وجود امنیت در هر حرفه ای را از موارد کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داودنژاد در «چشم شب روشن»: مسئولان می دانند سینمای ملی در حال نابودی است

داودنژاد در «چشم شب روشن»: مسئولان می دانند سینمای ملی در حال نابودی است