مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 11:202017-08-24اقتصادي

نوبخت: با وجود تنگناها اختلالی در چرخه اقتصاد نداشتیم


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز نوع ماموریت دفاع از کشور تغییر کرده، گفت: با وجود تنگناهای موجود طی چهارسال گذشته به یاد نداریم که اختلالی در چرخه اقتصادی بوجود آمده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت امروز با حضور در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: هر سال به مناسبت تکریم دو شهید گرانقدر دولت، شهیدان باهنر و رجایی به مدت یک هفته با نامگذاری هفته دولت فرصت می شود، دولت گزارشی از عملکرد خود به مردم ارایه دهد.

وی افزود: امسال هفته دولت با آغاز کار دولت دوازدهم قرین شده است و بر این اساس هیات وزیران مقرر شده که در یک تقسیم کار هر وزیری به نمایندگی از دولت در یک استان برای ارایه عملکرد حاضر شود تا ماموریتش را برای چهارسال آینده تبیین کند و انگیزه و هدف من برای حضور در گیلان تکرار یک میثاق و انفجاری از روح بلند شهدای حاضر در این مجلس بود که مشابه چهار سال قبل این توفیق را از شهدا داشته باشیم.

نوبخت ادامه داد: چهارسال پیش روح شهدا را واسطه قرار دادم و آثارش را هم دیدم.

روزهای سختی بر من گذشت که الان تبیین آنچه بر من گذشته نیست.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ماموریت راهبری و روند توسعه ای این سازمان، گفت: در سال 1392 قیمت نفت 104 دلار بود که الان قیمت نفت به 47 دلار رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: با وجود تنگناها اختلالی در چرخه اقتصاد نداشتیم

نوبخت: با وجود تنگناها اختلالی در چرخه اقتصاد نداشتیم