مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 15:402017-08-24سياسي

حاجی بابایی: طرح تحول نظام سلامت با نگاه آسیب شناسانه مورد بررسی قرار می گیرد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده در دولت دوازدهم طرح تحول نظام سلامت با نگاه آسیب شناسانه مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان استان همدان با اشاره به اینکه بوعلی حکیم هزاره هاست تصریح کرد: در برنامه ریزی ها دانشگاه علوم پزشکی همدان، دانشگاهی فرامنطقه ای تعریف شده و در این زمینه اقداماتی موثر همچون ایجاد دانشکده داروسازی انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای ایجاد زیرساخت ها همچون احداث بیمارستان انجام شده که متاسفانه چندسالی با رکود مواجه بود اما به تازگی با همت همه مسئولان کارها آغاز شده است؛ بنابراین همدان باید به عنوان استانی فرامنطقه ای تولید سرمایه و اشتغال خود را از طریق کار منطقه ای حاصل کند.

وی سپس با اشاره به اینکه برای ساخت بیمارستان اکباتان در سال 87 در حدود 30 میلیارد تومان با پیمانکار قرارداد منعقد شده بود ادامه داد: این بیمارستان پیشرفت قابل توجهی نداشته که در سال گذشته با انتخاب پیمانکاری قدرتمند برای تکمیل این پروژه 100 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده اما تاکنون 27 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: طرح تحول نظام سلامت با نگاه آسیب شناسانه مورد بررسی قرار می گیرد

حاجی بابایی: طرح تحول نظام سلامت با نگاه آسیب شناسانه مورد بررسی قرار می گیرد