مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1396 ساعت 13:252017-08-25سياسي

صدیقی: شهید رجایی و باهنر شاخص مسوولیت در نظام اسلامی هستند


خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: مسوولان باید انسان های سالمی باشند، چرا که اگر مسوولی کرم مال دوستی و عطش قدرت داشته باشد نمی تواند مملکت را سالم سازی کرده و اداراتی سالم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: عمل شهید رجایی شاخص ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران است، چرا که ریاست جمهوری به پز دادن، رفاه، تجملات و رضایت بیگانگان نیست.

وی با بیان این که در نظام اسلامی رییس جمهور در رقابت بندگی گوی سبقت پیش بگیرد و در ولایت مداری مدال، تصریح کرد: شهید رجایی و باهنر شاخص مسوولیت در نظام اسلامی هستند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران یکی از شاخص های مسوولان در نظام اسلامی را ایمان و باور واقعی آنها برشمرد و تصریح کرد: رجایی رییس جمهور شد اما لباس، اخلاق و روابطش عوض نشد، بلکه ولایت مداری اش گل کرد.

بنا بر این امروز توقع ما از دولت و مجلس و قوه قضاییه و مسوولان این است که همچون شهید رجایی خدا را به محیط کار خود ببرند، چرا که رییس جمهور باید برای خودش خلوت کند، نه این که برای دیگران ریا کند.

صدیقی شاخصه دیگر مسوولان در نظام اسلامی را "خستگی ناپذیری" دانست و توضیح داد: در این راستا اقتصاد مقاومتی به جز تلاش های مدیرانی در تراز شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: شهید رجایی و باهنر شاخص مسوولیت در نظام اسلامی هستند

صدیقی: شهید رجایی و باهنر شاخص مسوولیت در نظام اسلامی هستند